Kandidaten gemeenteraad 2014 maken werk van de Zorg.

25 oktober 2013

Kandidaten gemeenteraad 2014 maken werk van de Zorg.

Op woensdagmiddag 30 oktober gaan de kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 naar Woonzorgcenrum De Kiekendief. Onder het motto Uw Zorg onze zorg gaat een delegatie van 7 man (m/v) helpen in De Kiekendief tijdens de Halloween Bingo. Zoals u van de SP gewend bent: "actie en fractie" gaan wij naar de mensen toe en stellen een daad.

Omdat de zorg door steeds minder handen uitgevoerd moet worden, willen wij werknemers in de zorg onze steun bieden door een handje te helpen. Wij helpen de ouderen in het zorgcentrum een leuke en gezellige middag te genieten en laten direct aan de zorgwerkers zien dat wij er niet alleen politiek voor ze zijn, maar ook om de handen uit de mouwen te steken.
Ook al is deze bijdrage maar een druppel op een gloeiende plaat, wij willen de zorgwerkers ook een luisterend oor bieden en dus een middel om wat met hun informatie over dagelijkse problemen op politiek niveau te doen. Zeker nu steeds meer zorg op gemeentelijke niveau komt te liggen, hopen we iets voor alle zorgmedewerkers te kunnen betekenen.
Wij verwachten meer van dit soort acties in de gemeente Almere te houden en hopen op uw steun en medewerking.