Nieuwe bestuursleden geïnstalleerd

18 november 2017

Nieuwe bestuursleden geïnstalleerd

Op de algemene ledenvergadering vrijdag 17 november 2017 is het nieuwe bestuur van de afdeling Almere gekozen. We verwelkomen twee nieuwkomers: Jolanda Haft als organisatiesecretaris en Danny van Zuylen als algemeen bestuurslid. En algemeen bestuurslid Maike Muller is tot voorzitter gekozen. De leden en het oude bestuur hebben van oud-voorzitter Sianne Smits en penningmeester Gerard Nijkamp afscheid genomen.

Het nieuwe bestuur gaat de komende maanden met frisse moed actief campagne voeren met de kerngroep in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen.

Reacties

Had graag meer gehoord & geweten over dit aftreden en op een nette manier afscheid kunnen nemen.

Als kritisch SP lid vind ik het jammer dat het allemaal zo gelopen is.
Er zal een goede reden zijn anders kan ik me er totaal niets bij voorstellen en bedankt nog maal uit het diepste van mijn hart de vertrokken bestuursleden voor hun volle inzet en volledige overgave voor de SP srtijd in Almere en ook daar buiten.
Denk aan de Markten , Den Haag & Brussel.
Fijne mensen in de omgang en gedreven tot op elke vezel dat kan je terug lezen in hun betogen en bevlogenheid op hun Prive Pagina van FB.
het gaat jullie goed en hoop jullie binnen kort nog een prive te treffen.
Groeten uit Haven

Anton Hompe