Handtekeningen actie 65 blijft 65!

25 september 2009

Handtekeningen actie 65 blijft 65!

Zaterdag 26 september 2009, vanaf 10.00 uur, staat het bestuur, de fractie en actieve leden op de markt in Almere stad.

Afgelopen donderdag zijn we naar de markt in Almere-buiten getogen in verband met de actie 65 blijft 65.
Het doel van deze actie is om zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen in een poging de regering ervan te overtuigen dat het verhogen van de pensioenleeftijd van 65 naar 67 een absurd plan is. De regering wil nu de AOW-leeftijd verhogen van 65 naar 67. 'Vanwege de crisis', zeggen ze. Maar deze maatregel is ongewenst, onzinnig en onnodig.

Hoe erg dit leeft onder de bevolking bleek al direct bij onze aankomst. We hadden ons nog niet eens goed en wel geïnstalleerd of er kwamen al mensen spontaan na ons toe om hun handtekening te zetten. We hadden dan ook in vrij korte tijd meer dan honderd handtekeningen opgehaald.
Zaterdag zijn wij op de markt te vinden in Almere-stad vanaf tien uur om ook daar zoveel mogelijk handtekeningen op te halen.

De SP staat pal voor de AOW-leeftijd van 65 jaar. We kunnen daarbij alle hulp van u gebruiken. Protesteer tegen deze plannen, en teken !!!

Tot zaterdag op de markt.