Nieuwe scholing start

5 september 2006

Nieuwe scholing start

De nieuwe scholing van de SP-Almere.
In een ‘cursus’ van drie avonden willen we je de gelegenheid bieden om grondig kennis te maken met de SP. Aan de hand van verschillende actuele onderwerpen ga je nader in op de geschiedenis en ontwikkeling van de SP, onze ideologie en onze werkwijze. Deelname aan de cursus staat open voor iedereen die daarin geïnteresseerd is. Vanuit het landelijke scholingsteam, verleent Nico Heymans (statenlid in Den Bosch en SP-er van het eerste uur) zijn mederwerking aan de avonden.

Locatie:
buurtcentrum Kardoes
J.G Suurhoffstraat 45
Almere-Stad

De avonden zijn op:
woensdag 13 september van 19:30 tot 22:00 uur
woensdag 27 september en
woensdag 11 oktober

De avonden worden een mix van o.a. colleges en discussie. Uiteraard is er ook alle ruimte voor een eigen inbreng in de vorm van vragen. Een ideale kennismaking kortom voor SP-leden die méér willen met hun partij dan alleen contributie betalen. Heb je nog vragen, mail dan. Als je een avond hebt gemist of niet kan ...geen probleem. Per avond is er een afgerond programma. We proberen er ook voor te zorgen dat er iemand van het bestuur of de fractie aanwezig is zodat je daar ook gelijk kennis mee kan maken.