Kom in actie tegen stijgende prijzen en achterblijvende lonen

4 juli 2022

Kom in actie tegen stijgende prijzen en achterblijvende lonen

Foto: SP

Iedereen merkt het in de supermarkt, aan de benzinepomp en aan de energierekening: de prijzen rijzen de pan uit. Ondertussen blijft ons inkomen achter, we gaan dus achteruit in koopkracht. Steeds meer mensen moeten elk dubbeltje omdraaien of kloppen aan bij de voedselbank. De armoede neemt toe. Maar genoeg is genoeg!

Komende zaterdag 9 juli staat voor onze afdeling in het teken van de landelijke campagne voor een hoger inkomen en lagere prijzen. Samen gaan we met mensen in gesprek over de stijgende prijzen en ons alternatief.

Dat doen we vanaf 15.45 uur voor het gemeentehuis in Almere Stad. SP Tweede Kamerlid Bart van Kent zal daar bij ons aansluiten.

‘s Avonds organiseren we een bijeenkomst over de koopkracht. Bart zal daar vertellen waarom de prijzen stijgen en welk alternatief de SP daar tegenover zet. Natuurlijk is er veel ruimte om hier met Bart het gesprek over aan te gaan. De avond begint om 19.30 uur in De Glasbak, Lierstraat 21, en zal tot ongeveer 21.00 uur duren.

We hopen je dan te zien! Aanmelden voor het middagprogramma kan via almere@sp.nl .

Aanmelden voor het avondprogramma via kostenomlaag.sp.nl/almere .