#SPindebuurt: samen voor sociale vooruitgang!

5 juni 2017

#SPindebuurt: samen voor sociale vooruitgang!

Foto: SP

Honderden SP'ers spraken zaterdag met duizenden mensen over hun buurt en ons land. SP-voorzitter Ron Meyer: 'Dit was een indrukwekkende aftrap van onze buurtencampagne. We zullen het komende jaar met 1 miljoen mensen praten over het verbeteren van honderden buurten, bedrijven, zorginstellingen en scholen. Van een veilige straat tot goede betaalbare huizen. Van het Nationaal ZorgFonds zonder eigen risico tot sluiting van een onveilige kerncentrale. We hebben laten zien wat onze partij in petto heeft. En dit is nog maar het begin. Samen heroveren we terrein op het doorgeschoten individualisme. Samen boeken we overwinningen en zorgen we voor sociale vooruitgang.'

Uiteraard zette onze afdeling ook haar beste beentje voor op de Grote markt met een enquete over Huren in Almere en door het "Melpunt Wonen in Almere" onder de aandacht te brengen. https://www.facebook.com/groups/119348781978029/

Heb je ons vandaag niet getroffen? Check https://doemee.sp.nl en doe mee met onze beweging voor sociale verandering.

Foto: SP