Overlijden Arie Stuivenberg

21 februari 2017

Overlijden Arie Stuivenberg

Foto: SP / SP
Gisteren bereikte ons het droevige bericht dat Arie Stuivenberg is overleden.
Arie was een man met een enorm sociaal hart, een echte SP-er. Hij stond altijd klaar voor eenieder die hulp of een luisterend oor nodig had.
Hij heeft de SP in Almere en in de provincie Flevoland naar een hoger plan weten te tillen als regiovertegenwoordiger en als fractielid. Met zijn wijsheid, geduld, gevoel voor humor en zijn grote empathische vermogen, is hij een steun en toeverlaat voor zowel de afdeling als de fractie geweest.
Zijn niet aflatende inzet om van alles en nog wat te bereiken binnen het bastion van de gemeente, zijn capaciteit om mensen weer even met beide benen op de grond te zetten, zijn drive om de Tribune overal op tijd op de deurmat te krijgen, zijn fungeren als vraagbaak, wat gaan we dat allemaal missen.
Wij wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.
De uitvaart vindt in familiekring plaats.
Vanochtend (22 februari 2017) is er een condoleanceregister geopend in het provinciehuis.
De herdenkingsbijeenkomst zal ook in het in provinciehuis plaatsvinden en begint maandag 27 februari om 14.30, inloop vanaf 14.00
Alle blijken van medeleven,zoals kaarten en bloemen kunnen daar afgegeven worden, en zullen aan de familie worden overhandigd.
Adres: Visarenddreef 1, 8232 JN Lelystad

Reacties

Ik zal hem missen. Hij was een stimulator voor mij. Een echte SP-er. maar onze strijd gaat door!