SP-ledendag in Burgers’Zoo

26 mei 2015

SP-ledendag in Burgers’Zoo

Veel muziek, leuk cabaret, spelletjes, debatten met Kamerleden, een bijzondere herinneringsfoto om mee naar huis te nemen en nog veel meer: de ledendag belooft weer een mooie dag te worden. Natuurlijk zijn Emile Roemer en Jan Marijnissen er, maar ook Sjaak Bral en Bob Fosko zijn van de partij. De bekende band Bots (Er is genoeg voor iedereen!) treedt op, evenals de SP-huisband SPic en SPan. Er komt nóg een bekende artiest. Wie dat is, dat wilde de organisatie nog niet zeggen.

Datum: zondag 31 mei
11:00 tot 17:00 uur
Burgers’ Zoo, Arnhem
Kaarten volwassenen: €7,50 Kaarten kinderen 4 t/m 9 jaar: €5,00 Kinderen tot 4 jaar gratis!

Op zondag 31 mei zijn SP-leden met hun partners en kinderen van harte welkom bij de ledendag van de SP in Burgers’ Zoo in Arnhem.

Programma

Vanaf 11.00 uur is iedereen welkom op het speciale SP-festivalterrein naast de ingang van het dierenpark. Daar is een wervelend openingsprogramma met muziek, cabaret, Jan Marijnissen, stands en meer! Daarna hebt u de tijd om Burgers'Zoo te bezoeken en deel te nemen aan verschillende debatten.

Om 16.00 uur start op het festivalterrein een prachtige finale met muziek en natuurlijk Emile Roemer. Om 17.00 uur is het afgelopen.

Kaarten

Kaarten voor de hele dag, inclusief entree Burgers’Zoo, kosten slechts 7,50 euro voor volwassenen en 5 euro voor kinderen van 4 t/m 9 jaar. Kinderen onder de 4 jaar mogen gratis naar binnen. Meer informatie en bestellen van kaarten: www.sp.nl/ledendag2015.

Busvervoer

Er staat op 31 Mei een bus klaar om 9:00

Achter het centraalstation in Almere Stad Busplein

We nemen met ieder contact op zodat u kunt kiezen of u met de afdeling Almere en Lelystad per bus gaat of toch met eigen vervoer.

We hopen op een grote opkomst!