Voedselloket, een kwalijke zaak!?

11 april 2006

Voedselloket, een kwalijke zaak!?

Het is natuurlijk een kwalijke zaak dat er behoefte is aan het 'Voedsel Loket Almere' (VLA) maar zonder deze organisatie zou er niet veel gebeuren. De VLA roept a.s. zaterdag (paaszaterdag) iedereen op om bij de supermarkt, waar men winkelt, iets meer aan te schaffen en dit dan doneren voor het voedselloket. Dit kan van alles zijn, versprodukten of houdbare zaken.
Laat a.s. zaterdag uw hart spreken.

Na de kassa, kunt u dit dan afgeven bij de medewerkers van het VLA. Deze zorgen vervolgens dat deze voedingswaren in de voedselpakketten terechtkomen.
Tot nu toe worden er al z'n 50 gezinnen geholpen, zeg maar hoop in (zeer) krappe tijden. Ook het bedrijfsleven heeft de VLA gevonden. Een groot kledingwarenhuis doneerde zelfs 2500 euro. Ook afgelopen december kwam er een gift binnen van het NCCW uit Almere. Wie zal volgen zullen we maar zeggen.

Nadere informatie voor de inzameling op paaszaterdag en andere activiteiten: Peter Mons, tel. (036) 880.7368 of 06-1734.4715. Op dit nummer kunnen ook vrijwilligers zich aanmelden; die zijn hard nodig.