Klimaat alarm

15 maart 2021

Klimaat alarm

Foto: SP Almere

Vandaag (14 maart) ging in het hele land het klimaat alarm. Zo ook in Almere. SP Almere was stevig vertegenwoordigd bij de klimaatmars. Stem voor de partij die echt investeert in milieu, natuur en klimaat en dat ook nog eerlijk doet. Stem SP ??✊

Almeers kandidaat kamerlid David de Vreede: “Deze klimaatmars komt op een cruciaal moment zo vlak voor de verkiezingen. Vandaag laten we samen zien dat er niet langer getreuzeld mag worden. Klimaatverandering en vervuiling van ons milieu moeten nu aangepakt worden en de SP neemt daarin haar verantwoordelijkheid. Wat niet iedereen weet is dat de SP juist dé partij is die klimaatverandering wil aanpakken en zich al sinds de oprichting van de partij inzet voor een schone wereld. Wij willen dan ook maar liefst 6,9 miljard euro investeren in klimaat en milieu! We moeten niet langer wachten en nu ingrijpen. De Almeerse afdeling en ik als voorzitter van deze afdeling en kandidaat-Kamerlid gaan voorop in de klimaatstrijd. Tegen klimaatverandering en voor een schoon milieu!”.

In de media: 1Almere